Bakermat - Teach me

Härliga fredag!!! Finns inget bättre än att vakna upp och inse att tammefan det är äntligen fredag!
Har haft turen att väldigt många fredagar nu på sista tiden bara jobba 4 timmar också, hur skönt?? Sluta 11.30 mmm. Imorse regnade det ute men tog mig i kragen och kom iväg till gymmet till 06.15, hade ing iallafall, blev en powerwalk på löpbandet i 30 min och så lite stretch på det innan det var dags att duscha och hoppa i uniformen på jobbet. Hade glömt hur skönt det är med träning innan jobbet, helt annan energi! Förmiddagen sprang iväg, lämnade in en lastbil på verkstaden och utvärderade utbildningen bl.a. 
När vi sedan slutade vid 11.30 slängde jag i mig lite kvarg innan jag och Oscarsson tog en vända på övningsfältet, försökte faktiskt inte slå gårdagens tid pga lite skavsår men sprang ända in 5km på 26.30 så jag är nöjd, tiden var ju inte sämre än igår i varje fall.
 
Åkt hem, duschat och ätit lite lunch nu på eftermiddagen, ikväll blir det att hänga hemma hos några kollegor i Västerås. Sa ju förresten upp mig från ICA igår, eftersom jag inte har för avsikt att extrajobba något i sommar när jag har villa & allt men kom ju på sen att det innebär också att jag kommer få en slutlön därifrån antingen denna eller nästa månad. Najs!! Älskar pengar ♥
 
Bild från förra lördagen med härliga örsaguuurrls.
 
 
Allmänt | |
Upp