2015-03-08

Igår hjälpte jag alltså mamma att flytta, hela dagen gick åt. Vi fick åka fram och tillbaka två vändor för att få med allt. Därimellan bjöds på lunch och fika. När klockan var strax efter 18 skjutsade jag lillebror och Mille till godisgallerian så dom kunde köpa godis, jag stod emot!! Så stolt! 
 
När jag kom hem runt 20.00 tog jag mig i kragen och stack ut och sprang 5 km, en lördagkväll alltså, ojoj.. jag blir fan imponerad av mig själv i samma stund som jag skriver detta. Sen åt jag ägg när när jag kom hem, duschade och gick och la mig.
 
Idag kommer Frida och hämtar mig 12.50 så ska vi iväg på aloeveratjossanhejs en stund, sen ska vi laga mat ihop och gymma och så ska frida sova här!! Woho!
Saknar min Marcus mycket nu efter att jag fick höra hans röst i telefon igår... Så bjuder på en bild på snyggmackan ♥
Snap- bilder är det nya säger Elin, så keep 'em comin
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Elpi:

Haha vad duktig du är!!! Saknar dig babe!! Du är så rolig!!

Upp