2015-03-05

Halloj! Idag var det alltså vård på lastbilarna som gällde, hela dagen!! Pewh, dagen kändes verkligen jättelång, trodde att det snart var dags för lunch när klockan var 09.32.. haha. Nej, det känns lite tråkigt måste jag säga att lastbilsutbildningen nu är över.. Men å andra sidan, nästa vecka kommer ny kock till gruppen och då ska vi laga mat iallafall 2 dagar, vilket är skitkul!! Ajjemen det rullar på. 
 
Idag åkte Marcus ut på övning i 1 vecka också, känns lite trist men då blir det å andra sidan mycket lättare för mig att vara nyttig!! Har gått upp 6 kg sen jag träffa mackan, haha inte kuuuuul. Jag älskar verkligen sötsaker och har kanske Enköpings sämsta självdiciplin när det gäller det. Men nu jävlar, kom precis hem efter lite löpning, 5,2 km under 27 min! Känns bra, trodde dock att jag sprang snabbare, kännde mig fan skitsnabb ett tag, men sen är det en lång seg jävla backe uppför fjärdhundragatan som pajja min tid totalt. Menmen. Blir till att springa femman imorrn med, har lovat Oscarsson på jobbet att springa med henne imorrn efter jobbet (slutar 11.30, så skönt!!) så då kanske jag lyckas bättra tiden lite till. Vill verkligen slå mackans tid på 22.45 haha... 
 
I helgen ska jag hjälpa mamma att flytta, hon flyttar från ett ghetto till ett annat på lördag, Gottsunda till Lillsidan, men jag tror hon kommer få det jättebra här i Enköping!! :)
 
 
Här kommer en bild på mackan i vårt nya snygga träningsställ vi fått från jobbet, det är verkligen så bra!! Och så en selfie på mig efter halkbanan i Gillinge med lastbilarna förra veckan :)
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Elin:

Hahaha, du är rolig :)) Men fan 5km på 27 min är ju asbra!!!!

#2 - - Elin:

haha classic att jag glömde vad min egen blogg hette när jag kommenterade....... Hoppas flytten går bra!!!

Upp