2015-03-03

Okej, trodde på riktigt att jag skulle hålla denna blogg vid liv, men så blev det typ 1 inlägg? Haha vad trodde jag?? Aja, jag ger mig en ny chans att hålla den vid liv nu. Februari resulterade ju inte i ett enda inlägg, men ändå har SÅ mycket hänt. Första veckan skrev jag och marcus på ett kontrakt och blev alltså villaägare?! Hur sjukt?! Och huset är verkligen sååå fint. Vet inte om man kan längta mer än vad jag gör just nu tills vi flyttar in, mest troligt första helgen i april!! Wih! Samma dag som vi skrev kontraktet kom en mäklare och fotade min lägenhet och nu tror jag att jag har hittat en köpare så vi håller alla fingrar och tår på att jag har ett säljkontrakt fixat i nästa vecka. Det skulle vara så skönt! 
 
Förutom det så har jag kört jättemycket lastbil pga lastbilsutbildning på jobbet och det har verkligen varit både mycket lättare och roligare än vad jag nånsin hade kunnat tro. Kör upp för militärt förarbevis nu i veckan, och teorin är jag redan klar med. Siktar på att ta C-kort civilt till hösten också men den teorin verkar ju riktigt dryg. Finns inga frågor jag hatar mer än "Hur många procent drabbas i trafiken varje år pga alkohol?" etc, mm, osv, lol!! Räcker det inte med att förstå att en alldeles för hög procent drabbas, haha nej men känns så onödigt att igen plugga till svar man sedan glömmer. Nåväl nåväl. 
 
I helgen var det middag hemma hos Elin S som hade fyllt 20, så kul att få träffa örsafolket igen. Känns som evigheter sen, blir väl så när alla är på olika håll på olika arbeten osv.
 
 
Jag & min söta Viovio i lördags.
 
Allmänt | |
Upp